20 Maj

 
 Hey.
Kom hem för drygt en timme sen. Idag har det varit en helt vanlig och tråkig skoldag. Förrutom att vi bara va på konstgräset på gympan och ba gjorde ingenting, jag, Johanna, Rebecka och Elin låg och solade. Vi filmade en sån här Day 1 Challenge som kommer att komma upp troligen imorgon, vi filmade typ hela dagen. Kuligt kuligt.
Men jag kom hem och satte på datan och började byta om till träningen, sen gjorde jag lite mat osv. Och nu sitter jag här, haha. Min träning börjar klockan 18.30, men jag kände för att byta om ändå.
Btw, funderar på att göra en GIMP hjälp idag, får se vad det blir ;)
Men nu ska jag inte skriva mer, uppdaterar sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0