LET'S GO

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen!
Sist jag bloggade gick det inte alls bra, jag bloggade i typ två veckor sen orkade jag inte mer haha. Och nu tänker jag blogga lite annorlunda. Förut hade jag typ över 10 kategorier som jag 'trodde att jag hade tid med och att jag skulle göra dom' (det var veckans blablabla), men jag gjorde typ  tre stycken en gång..
Men nu tänker jag blogga mer om mig och mera bildeeeeer!
 
Hade också tänkt att börja med en ny katergori som heter: Gimp/Blogg hjälp, om ni vill veta hur man gör något med stilmallen eller i GIMP så vill jah gärna hjälpa er! Kommentera bara.
 
Instagram: isaabelleoberg
Videofyme: Isabelle Öberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0