So sorry

Känns som om jag inte har bloggat något! Men det kommer bli ganska många mobilbloggar nu på sommaren, ska inte sitta så mycket vid datan ;)

Men idag träffade jag Ellinor på förmiddagen och va med Ludde på eftermiddagen. Först gick jag till Ellinor och va me henne, vi gick ut och gungade osv. Sen gick jag hem en timme och åt lite. Sen gick jag och träffade Ludde vid skolan. Och sen gick vi till mig, och där spelade vi COD med min brorsa och hans kompis hahaha! Sen skulle jag käka och han skulle dra, men det va roligt. Imorgon ska jag troligen vara med Rebecka efter att hon har tävlat typ.. Hon hade lite saker att berätta tydligen... 😏
Bloggar mer imorgoooon, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan di svara om de är tillsammans med Ludde??

Svar: hahah men nej. varför är du anonym ? fråga irl istället
iiissa

2013-05-26 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0